Ten pocit...

06.10.2021

Dnes jsem zažila své první setkání s cizím člověkem, kterého zajímalo mé psaní. A já si to prostě musím poznamenat, bylo to tak zvláštní!

Byla jsem v knihkupectví a dala se do řeči s jednou moc příjemnou prodavačkou - po pravdě, chlubila jsem se, že znám autorku knihy Třetí zahrada, ehm. Nicméně jsme se bavily o tom, že tam byla minulý týden paní, které dcera něco ilustrovala, a padl dotaz, jestli nepíšu taky. Tak jsem se přiznala. Slečna se zajímala o žánr, jak se bude moje kniha jmenovat, anotaci... prostě to bylo super! Připadala jsem si zajímavě, byl to pro mě, navzdory mé introvertní a sociofobické povaze, úžasný zážitek.
Pomalu se snažím vystoupit ze své komfortní zóny, začalo to fotkou, potom krátkým medailonkem k Letním kraťasům, živý stream na Zoomu... a tohle byla další meta.

Těším se, až Dokonalé propojení vyjde. Už vím, že se stavím a ráda bych podepsala několik náhodných výtisků.

Jsem se zase rozněžnila a zasnila - no dlouho se nic neděje, čekám na redakční úpravy a snad i zprávu, jestli se v nakladatelství líbil můj druhý rukopis, který si vyžádali.

Dnešek je pro mě ale výjimečný, zařazuje se ke dni, kdy mi pan redaktor napsal, že se jim Dokonalé propojení líbí a chtějí ho vydat.

A co vy? Máte taky své význačné dny?

J.J.

© 2018 Píšu pro vás - Jana Jánská. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky